Fredagen ♥

Igår hade vi jätte kul! När mina och Jakobs föräldrar skulle åka hem så stannade jag och Jakob kvar hos Nora.
Vi somnade vid 3^^ Idag på morgonen så åt vi bara frukost och sen skulle Nora på teater så jag och Jakob åkte hem. Nu är jag bara hemma och ska duscha och byta om innan min tennis. ♥
P.s Det finns bilder från igår på min och Noras blogg: www.beautypicture.blogg.se

Friends ♥


Jakob och Nora ♥

Nu har jakob kommit. Vi har pratat, fotat och lite annat :) Nu ska vi ladda upp lite bilder och kollar på ensam hemma 3. Nice ♥
Kommer fler bilder senare. ♥

Hemma hos Nora ♥

Nu är jag hemma hos Nora. Vi möttes först vid hennes skola och gick sen hem till mig och hämtade min dator och min kamera som vi ska ha ikväll. Så nu är vi bara hemma hos henne och om ca en timme ska Jakob (vår kompis) och hans familj och min familj komma hit på middag. Det är då vi ska fota. Ska bli jätte kul! Bloggar kanske mer sen när Jakob har kommit. ♥
Snygga vi är va? :) ♥

Smootie plugg

Nu är jag hemma hos Hermine och dricker smoothie^^ Nu ska vi plugga. Skriver mer sen. <3


Nationellt prov

Nu har vi precis gjort det nationella provet i matte. Gick ganska bra. Nu ska vi snart ha So.


Tora

Idag har jag varit med Tora. Vi har haft jätte kul. Vi lekte med Agnes och Ludvig (Toras småsyskon), pratade, sjöng, övade på Toras manus till en musikal i hennes skola m.m. Toras blogg: Torae.devote.se.
Nu ska jag duscha och sen lägga mig, i morgon är det nationellt prov i matte..


Top model och Desperate housewives

Nu har jag just sett Top model och Desperate housewives.
Jag ville inte att Rebecka skulle åka, tycker att hon är jätte bra och söt. Vem tyckte ni skulle åka idag?
Nu ska jag lägga mig i morgon är det idrott på morgonen.

Home ♥

Är jag bara hemma nu.
Pluggar till ett no prov som jag ska ha nästa vecka.
Kommer behöva öva ganska mycket den här veckan.
Nu ska jag fortsätta plugga. ♥
Arkiv bild

Börjar blogga här! ♥

Nu ska jag börja blogga här. Har haft några bloggar innan men den här ska jag ha kvar!
Om ni vill veta ngt om mig är det bara att kommentera, Kram ♥

RSS 2.0