Bilder kommer snart

Efter skolan idag gick jag först lite på stan med Gabbi, Anna och Aline och fotade jätte mkt. Ska lägga upp bilder i morgon på bloggen men måste ta bort några först. I morgon är vi lediga så soft. Ska kolla om jag ska va med någon kompis <3


Gash!

Gud va grymma alla på musikalen idag och i måndags var! Fatta hur länge de har övat, alla var så bra i rollerna. De sjöng och dansade så bra!
Ville bara skriva det, GRYMMA!


Tåget hem från Sydpoolen

Nu sitter jag med Gabbi och Anna på väg hem från Sydpoolen. Det var jätte kul! Jätte stressigt i slutet för vi fick bara 15 min att duscha och byta om :/ När vi kommer tillbaka ska jag åka och hämta Ruth och lite senare ska jag på Tiras musikal, kram <33


Nothing to say

Har inget att skriva nu. Var lite på stan efter skolan och köpte en bikini.
I morgon har vi idrottsdag. Jag och några till ska till badet Sydpoolen. Ska fixa lite till det nu. I morgon ska jag se Toras musikal med Ruth, Lycka till Tora! <3

Grönan del 3


Grönan del 2


Grönan del 1

Lägger upp 3 videos från Grönalund i lördags. Här är första!


Pool dag med Tora

I söndags var jag hos Tora hela dagen och vi hade jätte mysigt. Vi badade, solade, hoppade studsmatta, pratat och fixat till hennes musikal. I går hade Tora musikal på dagen och på torsdag på kvällen också och då ska jag komma och kolla, det ska bli jätte kul, hon är jätte bra! I går var jag och såg Bellas kvällsmusikal, de var grymma!

 


Bloggtips - lippastyle.blogg.se ♥

Bloggtips igen!
Lippastyle är min vän filippas blogg. Hennes blogg är jätte bra. Hon bloggar mest om mode, stilar och trender men även om sin vardag och lite annat. Hennes stil är sjukt snygg, kolla! ♥

På tåget

Nu är jag på väg till Tora och vi ska kanske bada. I just love the weather!
Blog u later


Morsdag

Älskar dig mamma! <33


Grönan med isabelle

Idag var jag på grönan med Isabelle. Vi träffade min morbror Cirre och några andra kompisar. Filmade lite som jag kommet lägga upp strax så checka det sen. Nu fick man precis reda på att LOREEN VANN! Sweden!


Dag 25 - i min väska


Irma ♥

Jag blev veckans blogg på min kompis Irmas blogg. Jag och Irma gick i samma klass i Thailand.
Läs hennes blogg den är jätte bra. Hon har varit i Thailand i 9/10 månader snart tror jag och kommer hem om 2 dagar tror jag!
Klicka på bilden ♥

I know

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag har pluggat jätte mycket till ett no prov som vi hade idag och jag har inte gjort något som är kul att blogga om. Igår efter skolan stannade jag, Fabian, Gustaf och Alice kvar i skolan lite. Vi pluggade lite och lite andra saker . :) Vid fem åkte vi till kaknäsparken för vi skulle ha klasspicknik där. Vi hittade inte dit först sen fick Gustafs mamma möta oss^^ När jag och min familj kom hem så firade vi Ruth som fyllde 7 år igår, grattis!

 


Dag 24 - något jag är orolig för

Är inte direkt orolig för något just nu. När jag skulle byta skola var jag orolig/rädd att jag inte skulle ha lika mycket kontakt med vännerna i gamla klassen men det har jag fortfarande med nästan alla. 

Bloggtips - bdte.devote.se ♥

Tipsar nu om mina två kompisar Bella och Toras blogg, bdte. De är bästa vänner och bloggar om deras vardag, stil, tips och mode. De tog en paus från bloggandet i en vecka men nu har de börjat igen!
Värd att läsa! ♥

Dag 23 - 5 bloggar jag läser dagligen ♥

1. Kenzas
2. Kissies
3. bdte.devote.se
4. Lippastyle.blogg.se
5. Fokis
Bdte och lippastyle är mina kompisars bloggar och de är så värda att läsa! ♥
Fast jag läser många fler också. ♥

Dag 22 - en film jag kan se hur många gånger jag vill utan att tröttna ♥

Desperate Housewives om det räknas som film. Man märker nya saker hela tiden.
Sen Sex and the city och The hunger games. the hunger games har jag bara sett en gång men kommer se den fler gånger när den kommer ut ♥

Vendela today

Var hos Vendela idag med familjen. Var inte där så länge för Calle hade fotbolls träning. Nu har jag pluggat och lite insta. Skola imorrn, orkar inte men det är ju snart sommarlov, orkar lite till! Puss


Dag 21 - Hit vill jag åka innan jag dör ♥

Jag vill åka till New York! ♥
Jag och pappa kanske ska åka dit på sommarlovet men det är inte alls bestämt.

Dag 20 - Det tycker jag om att göra ♥

Gillar många saker men jag kan skriva 5 saker. ♥
1. Vara med vänner
2. Fota
3. Resa
4. Dansa
5. Bada (i pool eller hav)

IKEA

Igår var det sista tennis lektionen och ingen i min grupp kom. Jag var själv, fick privat lektion då^^ Efter tennisen åkte vi till IKEA. Har inte gjort så mycket annat, idag ska jag vara med Vendela.


Dag 19 - för 10 år sedan ♥

För 10 år sedan var jag 2 snart 3 år. Jag gick på dagis och mina bästa vänner var Nora och Isabelle.
Jag hade inga syskon då och jag älskade djur. Det är väll det jag kommer ihåg ^^ ♥

Grönan igen

Idag var jag på Grönan igen med Ruth, hennes kompis Fredrika, Calle och pappa. Det var ganska långa köer men kul ändå. <3 Nu måste jag plugga till biologiprovet. (Om någon i min klass ser det här: är det någon som har biologifrågorna som var till vecka 19?!)


Dag 18 - det här gör jag på helgerna ♥

På lördagar har jag alltid tennis från 14-15. Jag vet kass tid att ha, mitt på dagen men nästa termin kanske jag ska se om det finns en annan tid. Efter det är jag mest med vänner eller någon fest eller middag om det är någon. ♥
Söndagar är jag också oftast med kompisar eller om det är mycket i skolan så pluggar jag lite då.

Grönan - maskinen

Jag, Zuzanna och Ille åkte till grönan och mötte Gabbi och hennes kompis Tove där sen. Vi var där 15-21 och vid 8 kom Makinen. 15 000 pers var där och kollade, sjukt! Träffade många som man kände där också. Jag och Tove träffade också Juliahofsweden som är en bloggerska. Jag läser hennes blogg ibland och den är bra men Tove älskar hennes blogg och pratade om henne efter det hela tiden, haha ^^ <3

Bildbomb!


On our way to Grönan

Är på väg till Grönan med Zuzanna och Ille nu. Keso skulle med men dissade oss ... :( Ska möta upp några andra där sen. Blog u later!

 


Dag 17 - min tro om vad som händer efter döden ♥

Jag hoppas att man träffar sin familj och vänner i himlen, att det blir som ett till liv.
Annars blir det ju bara svart och inget mer... :(

Klippt mig idag

Åkte direkt till frisören efter skolan idag och klippte mig. Skulle egentligen inte klippa så mycket men gjorde det iaf, blev nöjd <3 kommentera vad ni tycker! Puss


Dag 16 - ett kort någon annan har tagit på mig ♥


Helgen ♥

Efter skolan i fredags åkte jag och Bella hem till henne och fixade oss innan vi åkte till Filippa och Donyas fest.
Vi hade jätte kul där, roliga människor ^^ ♥
I lördags var jag lite med Nora efter tennisen och sen hade vi några gäster.
Idag var jag och mamma lite på stan och sen har jag pluggat lite på mitt no prov. Nu ska jag fixa lite till i morgon jätte skönt den här veckan vi går bara till onsdag sen är vi lediga 2 dagar ♥
Vi träffade några bloggerskor också ♥
sorry för en suddig bild

Dag 15 - 5 webbsidor jag ofta är inne på

1. Facebook
2. blogg.se
3. kenzas.se
4. fokis.se
5. kissies.se
Sen läser jag massa andra bloggar också ♥
Kommer kanske göra något bloggtips senare ♥

Dag 14 - en låt som betyder något och varför ♥

Hollaback girl med Gwen Stefani. Den betyder något för att jag och mina kompisar: Flora, Filippa, Bella och Tora dansade till den låten när vi sökte in till Talang 2011. Vi kom inte med till audition men vi var med i skolans talangjakt också. Vi kallade oss: FFBTE ♥

Klicka på bilden ♥

Dag 13 - mina 3 favvo serier

1. Desperate Housewives
2. Friends
3. Solsidan (det är en serie va?)

Stan med Gabbie ♥

Idag gick jag och Gabbie på stan lite innan jag gick hem. Nu är jag hemma ska snart gå och handla glass^^
Har inte bloggat så mycket om vad jag har gjort men jag har inte gjort ngt speciellt att skriva om.
Har behövt plugga. Jag har haft 6 prov den här veckan. De flesta kunde man inte öva till (Nationella prov)
I morgon ska jag ha spanska prov ♥
Blenda och Hemine på rasten ♥
Bild från Hermines instagram, följ henne! ♥ @whermine

Dag 12 - En dålig ovana

Att jag biter på naglarna! Ahhh, vet att jag måste sluta men det går inte. Gick bra i Thailand men när jag kom till Sverige började naglarna spricka lite...
Så här ser då inte mina naglar ut...

Dag 11 - 4 bilder som gör mig glad ♥

Jag och Farfar. ♥
Naw söta Ruth ("duckface") ♥
Haha ^^ ♥
Minnen! Saknar det här. ♥

Dag 10 - en bild som är över 1 år gammal och en ny bild

Gammal:
Ny:

Dag 9 - vad betyder hat för mig?

Det är när man verkligen inte gillar något/någon. Vet inte vad man mer ska skriva men men..

Dag 8 - vad är kärlek för mig

För kan kärlek vara "vänskaps kärlek", "familje kärlekålla" eller "kär kärlek". Det kan också vara att hålla i handen, krama någon, en bild, ett djur, massa saker.


Dag 7 - Det här får mig att gråta

Kommer inte på något riktigt sånt just nu men när det är något bråk med vänner. Riktiga bråk menar jag, när man inte är vänner längre. När jag var yngre och nu (fast inte så ofta) när jag tänkte på döden så grät jag, ville inte att någon i familjen/vänner eller sånt ska dö. ♥

Dag 6 - något som får mig att skratta ♥

När man kollar på bilder från när man var liten eller bara för några år sedan.
Kanske inte "skrattar" riktigt men det är kul att se ♥
Sen älskar jag Derp and Derphina^^

 

 

 

 


Stan med mamma igen

Idag var jag och mamma på stan igen, fast den här gången var Greta också med.
Vi fikade på Espresso house, kollade i lite butiker och sen mötte vi mammas kompis som följde med oss hem.
Nu läser jag lite om Alabama, vi har presentationer om olika stater i Usa och jag och Oscar i klassen fick Alabama...




Stan med mamma

Idag gick jag och mamma på stan.
Det var jätte mysigt. <3
Jag fick några jätte fina shorts, en klänning, en kofta och lite andra saker. Kan lägga upp bilder sen.
Efter tennisen var jag med Nora och nu är jag hemma med familjen. <3

Min humor^^


LMFAO

Igår efter skolan åkte jag hem till Tora och där var Filippa också. Vi åt tacos innan vi åkte till grönan. Bussen var full vid första stationen och såklart skulle alla till konserten. När vi kom fram till åkbandskön kom Bella, Rakel och Beata som vi skulle möta. Lite senare mötte vi Donya också.
När LMFAO kom så var det fullt överallt. Vi tappade bort varandra i en halv timme men träffade de sen. Mitt i allt träffade jag Clara och Alice också.
LMFAO var iaf grymma, som alltid. <3


EG - kvällen ♥

Love the weather! På rasten idag var jag, Hermine och Blenda hos Blenda. Köpte glass och "solade", typ solade, så skönt! ♥
Efter skolan hämtade jag Ruth fixade en sak på stan och åkte sen tillbaka till skolan igen för vi hade eg-kväll.
Eg-kvällen är när föräldrarna kommer och ser vad man gör i skolan och sånt. Vi visade Draman, haha så kul! ♥
Vi hade också Engelska och biologi.
I morgon ska jag, Bella, Tora och Lippa på LMFAO på grönan! TAGGA! ♥
Blenda ♥

Dag 5 - 3 snygga killar ♥

1. Taylor Lautner
2. Justin Bieber
3. Ulrik Munther
(ingen ordning) ♥




 



Dag 4 - En person som har haft stor betydelse till den jag är idag ♥

Vet inte...? Det är väll familjen. De är ju de som har uppfostrat mig och sånt. ♥
Jag och mamma ♥
Har ingen bild på pappa på min dator nu men.

Skansen

Idag har jag varit på Skansen.
De var länge sen jag var där men det var kul att se när Greta såg alla djuren, hon älskar djur!
I morgon är det back to school again, inget mer att säga om det...


Dag 3 - En vän jag inte har träffat på länge ♥

Tilda. Har inte träffat henne sen sportlovet för jag bor i Stockholm och hon i Skåne så vi ses bara på loven.
I sommar ska vi träffas massor! Saknar dig! ♥

RSS 2.0