32 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år?  18 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  Ingen kompis, mamma kanske..

3. Hur lång är du?  166 (?)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?  American pie

5. Vem ringde du senast?   Bella

6. Vem ringde dig senast?   Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?   Okej, thanx ♥

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?   Båda

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  gifta

10.  Vad e du beroende av? Musik!

11. Vilken hårfärg har du?  Brunett

12. När vaknade du i dag?   halv 11

13. Vem saknar du just nu?   många!

14. Vilken är din favoritplats?   Thailand, hemma, Skåne

15. Vilken plats föredrar du minst?   Kanske något trångt rum.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Någon stans här i stockholm tror jag.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?   Att det skulle börja brinna ^^

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?   Bella och Tora!

19. Vem vet nästan allt om dig? vet inte, bl.a Nora, Bella och Tora.

20. Har du stationär eller bärbar dator?   Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?   Med!

22. Hur många kuddar har du i sängen?   oftast 2.

23. Ovana? "tvångs tankar" och biter på naglarna :/

24. Har du rökt? NEJ, kommer aldrig göra!

25. Hur mår du? jätte bra!

26. Är du social? Ja, det är jag väll.

27. Vilken är din favoritglass? Polka, lemon, choklad och mint.

28. Vilken är din favoritefterrätt? många men kanske frukt med vit choklad.

29. Tycker du om kinamat?   lite

30. Tycker du om kaffe?  sådär, mest latte.

31. Hur har de senaste dagarna varit? Bra, lov!

32. Vem är du lik? Vet inte...?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.notar.se/fototavling/1809325284



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Jag vill verkligen vinna en systemkamera!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden som det står

något med applikation sen godkänner du! Det skulle betyda mycket! Mitt rum är det med leopard täckeoch blommig tapet! ♥

2012-04-15 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0