Bra dag med tjejerna

Idag har jag, Tora, Bella, Olivia, Nora, Isabelle, mamma, Calle och Ruth varit på X - factor. X - factor är som idol man går om auditions och sjunger. Man får vara från 14 år till 99 år.
Det kommer börja sändas i höst. Vi var där från kvart i 11 till halv 5. Det var jätte kul. I pausen så gick vi ut och fotades och sen gjorde vi mobilskal av bilden. Isabella kände en som skulle vara med idag så vi fick gå backstage lite också^^ Mitt i programmet så kastade de som jobbade där ut godis till publiken, yummie! Kram

Jag och Tora ♥

Sötisar ♥

Calle och Ruth ♥

Snyggt? Ja, jag vet att jag och Isabelle blev halva... Kul ändå^^

Mamma ♥

Tack för biljetterna, det var jätte kul! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0