Dag 1 - en bild på mig och 10 sanningar om mig ♥

1. Jag vill bo i Thailand i 4 månader (eller lite mer) igen om 1 år kanske. För er som inte vet det så bodde jag i Thailand från oktober 2011 till februari 2012. 
2. Jag är beroende av instagram och facebook.
3. Jag får tvångstankar hela tiden.
4. Jag har med mig min mobil överallt.
5. Jag vill ha sommar nu!
6. Jag är beronde av sånna "Derp and Derpina" eller "trollface" saker. ^^
7. Jag har sjukt dålig humor...
8. Hatar flygplansmat! Usch! Äter nästan aldrig mat på flyget.
9. Tycker att det är jätte "kul" att se på skräckfilmer på sleepovers. ^^
10. Har 5 kompisar som jag kan säga allt till. You know who you are...♥
Bild på mig i Thailand ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0